2009 m. gegužės 25 d., pirmadienis

kai gera




Po savaitgalio supratau, kad arba aplankė senėjimas, arba for real - kuo toliau, tuo geriau darosi gamtoje;)
net jei per visą savaitgalį nuo darbo gamtoj aplanko tooooks nuovargis, kad paskui norisi tik lovoj vartytis ir tingėti:P
ir dar - mane veža sodrios spalvos ir turbūt esu pamišusi dėl rapsų geltonumo;) oooj kaip gražuuuu!
tiesa, Rimtė (4,5 m.) stovėjo visa susižavėjus, kai rodžiau jai debesis, ir sakė "oooooooooj kaip aš noriu skraidyti". Ėj, sakau - ir aš noriu!!!=]


Ten laikas prabėga nepastebimai.

Pasodinom kelis medžius (ąžuolus, liepas, etc.) ir grįžus į betonines gatves galvojau apie standartinį: "tikras vyras turi padaryti tris dalykus - pastatyti namą, pasodinti medį, užauginti sūnų". Aš rimtai susimąsčiau, o ką turi padaryti tikra moteris??? Ir apskritai, iš kur tas stereotipas atsirado, kad tik tie trys dalykai vyrą padaro tikru vyru?


Hmmm...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą